Monday, December 30, 2013

SYASYA. BOBO. KAK TON

ASSALAMUALAIKUM GUYS. HELLO

On fb scroll punya scroll belambak gila org post ape tuh video Kak Ton + Bobo + Syasya 

Cam Ha-Re ja aku nengok nyaaa 

Comel tak kami? erh? hahaha

Nak tengok video dia? jap jap 

haa ni dia. Dah tengok dah? Haha amacam? Comel? hahaha ke--siangg . Tak pe lah. Senanya kan org yg mcm dorang lah senang dpt job tahu?

Contoh? Puteri awani dengan si Huzairie tuh ala budak couple seminggu tuh yg awani nya dh masuk tv. ape tuh haa Projek 3R. Yg Ery pulak tak lame lagi dah jadi retis. Belakon sne sini. Tengok ah nnti elok yg dulu benci dema xlme lagi confirm akn jadi Fans dorang jugak. Percayalah :) haa yg si syasya dngn bobo ni. Dh semakin femes. Syasya pulak dah jadi duta Legoland lagi. Model. Lagu sendiri pon ade yg dengan Ery Putra tuh haa. BOBO? Ah aku xtahu ape dh jadi dengan dia T.T tapi-- aku suka dema. Even dema ronggeng ronggeng sikit. Sebab apa? Sebab dema hebat. tak lari drpde mslh alite? Haha bukan nye nak backup habes habessan tpi-- aku rase betul apa aku cakap kan? Haa dah kang semkin lame aku type semkin ke laut lah gamaknya. Dah lah Air xmasak lagi. Sapu smpah pon belom. Baju tk angkt. Huhh KBYEE :) 


TAMAT



No comments: