Sunday, December 29, 2013

2014

Assalamualaikum geguyss uolss hoi

Haih 2014? Mesti korang dh tahu ape aku nak cite habaq mai sembang teh tarik kan? kan? haa mengaku je lah malu malu segan segan tapi mahu pulok aishh tak sio teman.

Okey 2014 :) korang dh ready nak sekolah? dh ke belom? haa aku dah. Agak nya lah dah. Tah aku tak yakin. Buku buku? Dah beli, dah tulis name tapi-- belom balut -- kasut? baju ? tudung ? Pon dah beli 

Mula mula pegi Aloha nengok nengok tinggal size L je last. Aku bukannya gemuk cume huh aku ni TINGGI so wht? gila nak pakai size L? mau sengkat aku pakai HOHO

Kasut pulak. Awalnya mmng cadang nak beli kasut sarung tuh je. Senang. Tapi bila dh pusing tesco ternampk pulak kasut ni 


Memang gila lah kan ala ala Vans gitu katekow.


Well setiap tahun benda ni aku akan fikir

*Nak duduk dengan sapa eh nnti?

*Harap ada kawan

*Harap guru kelas sporting

*Harap cikgu cikgu yg best ngajar nye. Campak aliff aziz pon xpe. Memang aku je lah yg bekepit dngn dia. Org lain? No way

*Harap tempat duduk belkng belah tngh tngh tuh ade tmpt kosong . Yg bawah kipas tuh tmpt aku. Spe rembat aku hempok
 
Just that aku salu fikir.


Tapi biasa nya lah TIBA ja thun baru ni mesti ade sesi

KAWAN BARU

MUSUH BARU

CRUSH BARU 
*erk? nnti aliff aziz? macam mane? ah cancel

FAV TEACHER BARU

BESTIE BARU

HARAPAN BARU

Nak senang semuanya baru lah HOHO :) 

Last sekolah time dpt tahu aku masuk kelas ape tuh. Aku dh mula gelabah dah. Kononya tak da kawan ape semua. Tapi-- bila difikirkan balik. Aku kan ada FATIN so ha rembat fatin je lah duduk sebelah aku. Siap mesej lagi kat dia "Wey next year aku duduk dengan kau tau. Jangan duduk dngn org lain. Kang aku tak da kawan. Tau tau" ha lebih kurang mcm tuh lah aku mesej kat dia T.T gelabah punya pasal kan. Haha 

Okay aku dah tk de idea nak merepek melalut ape dah. Dengan itu aku akhiri dengan septah dua kata. 

I LOVE YOU ALIFF AZIZ

Sekian, 


TAMAT


No comments: